“Осыдан жарты ғасыр бұрын, кезінде жоғары техникалық оқу орны атанған осы университетті бітіріп, өндіріске жолдама алған түлектердің қатарында өзімнің де болғанымды мен әрдәйым зор мақтаныш сезіммен еске алып жүремін.”

Н. Ә. Назарбаев

Ректордың блогы

Қарағанды индустриялық университеті – тау-кен және металлургия саласына арналған жоғары білікті кадрларды дайындау б...

Толығырақ »

Жаңалықтар

Архив

Конференциялар

Архив

Технологияларды коммерцияландыру кеңсесі

Технологияларды коммерцияландыру Кеңсесінің қызметінің негізгі мақсаты ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерцияландыру, инновациялық технологияларды, әзірлемелерді, жекеменшікті зияткерлік нысандарды және өнімдерді (тауарлар, жұмыс және қызмет) өндіріске енгізу, оның ішінде олардың негізінде стартап-компанияларын құруды жүзеге асыру.

Міндеттер:

1). Коммерцияландыруға арналған технологияларды іздеу және бағалау.

2). Маркетингті зерттеулер.

3). Технологияларды коммерцияландыру саласында ғалымдарға әдістемелік қолдау көрсету.

4). Технологияларды коммерцияландыру стратегиясын әзірлеу.

5). Университетте технологияларды коммерцияландыру идеясын көпшілікке насихаттауға арналған ақпаратты іс-әрекетті жүзеге асыру.

6). Жобалар тұжырымдамасын дәйектемесін әзірлеуге арналған үрдістерді және мониторингті ұйымдастыру.

7). Инновациялық жобаларды әрі қарай коммерцияландыруды сүйемелдеу.

Негізгі қызметі:

1). Университеттің ғылыми әзірлемелеріне арналған ақпаратты талдау, өнертабыстарды және технологияларды, ықтималды коммерциялық -бизнес идеяларды анықтау.

2). Бизнес идеяларды коммерцияландыру үрдістерін басқару, нарықтағы оңтайлы тәсілдерді анықтауға көмектесу.

3). Зерттеу қызметі саласында бизнес идеяларды анықтау және ұсыну.

4). Техникалық кеңес беру, аналитикалық қызметтер; коммерцияландырудың барлық салаларында басқа сарапшылармен жұмыс жасау.

5). Ықтимал жобаларды қолдау мақсатында алдын ала маркетингті зерттеулерді жүзеге асыру.

6). Әлеуетті бизнес серіктестермен байланыстарды анықтау және жүзеге асыру.

7). Іріктелген әзірлемелерді коммерцияландыру үшін қаржыландыру көздерін іздестіру және анықтау.

8). Көрме, конкурстар және т.б. әзірлемелерді ұсыну.

9). Зияткерлік меншікті қорғау саласында консультациялық қызметтерді көрсету.

10). Жаңа кәсіпорынды құруға арналған (университет және қызметкерлер құрылтайшы ретінде қатысады, қызметкерлер жаңа құрылған кәсіпорында жұмыс жасайды, жаңа кәсіпорын және университет арасындағы келісімшартты рәсімдеу, бизнес-жобаны әзірлеу барысында кеңес беру, капитал көзін іздеуге көмектесу) инновациялық жобаларды әзірлеу және сүйемелдеу.

11). Университеттің қызметкерлерінің ғылыми қызметімен байланысты нарық секторларындағы технологиялық сұраныстар жөніндегі ақпараттарды іздеу және талдауды жүзеге асыру.