“Осыдан жарты ғасыр бұрын, кезінде жоғары техникалық оқу орны атанған осы университетті бітіріп, өндіріске жолдама алған түлектердің қатарында өзімнің де болғанымды мен әрдәйім зор мақтаныш сезіммен еске алып жүремін.”

Н. Ә. Назарбаев

Ректордың блогы

Қарағанды мемлекеттік индустриялық университеті – тау-кен және металлургия саласына арналған жоғары білікті кадрлард...

Толығырақ »

Жаңалықтар

Архив

Конференциялар

Архив

Білім беретін мекеменің стратегиялық көру,университеттің дамуының басымдылықтары

Стратегиялық көру

Болашақ экономикаға адамдары дайындай,еңбек нарығының өзгерiсiнде сезiндi және мiндеттi бiр мезгiлде мәдени және әлеуметтiк нормаларға  және қоғамдық өмiрдiң стандарттарын беруге қатысты  мұндай инновациялық дамудың векторлар талаптарын шешетін бiлiм беру инфрақұрылымның талқылау және жасау;.

  1. Мемлекеттiк стандарттарға сай тиiмдi қызмет істей алаты, тұрақты кәсiби өсуге даяр,әлеуметтiк және кәсiби қозғалғышты, жауапты,өз мамандықты еркiн иемденушi,еңбек нарығында бәсекеге түсе алатын-жоғары бiлiктi түлектi дайындықтың қамтамасыз етуi.
  2. Бiлiмнiң сапасын кепiлдiктiң жүйесiн өткiзу. Маркетинг зерттеулерiнiң жүйесiн енгiзу. Тиiмдi менеджменттiң дамуы.
  3. Ғылыми-зерттеу белсендiлiктің жоғарылауы .Іргелi және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргiзу,НИОКР орындау, грант беру байқауларға  араласу,шаруашылық келiсiм шарттардың жасау және басқа..
  4. Аймақтық және республикалық деңгейде инновациялық қызметтiң дамуы,инновациялық ойлардың генрациясы..
  5. Қазақстанның бiлiм беретiн мекемелерiнiң арасында университеттiң орнықты рейтингiнiң қамтамасыз етуi. Имидждың жақсартуы және университеттiң танымдылығының жоғарылауы.
  6. Қарағанды облысында бiлiм беретiн процестерді, ғылыми iздестiрудi  және әлеуметтiк-мәдениеттi ортаны ұйымдастыру, Темiртау қаласының жетекшi ғылыми және бiлiм беретiн мәдениет орталығына қалыптасу.

Университет дамуының басымдылықтары

Бiз ғылыми бiлiм беретiн қызметтi келесi бағыттар бойымен үдетемiз:

жоғарғы кәсiби бiлiм беруге тепе-теңдiк және барынша жаңғыртуды қамтамасыз ету  (жобалауы адекваттылық, алуантүрлiк, иiлгiштiк, қозғалғыштық, үнемдiлiк, жаңа мазмұн, жаңа  бiлiм беретiн структуралар жобалау)

  • ;
  • мемлекеттiң бiлiм беретiн саясатының үрдiстерiн есептеумен  бiлiктi ғылыми-техникалық кадрларды дайындаудың үздiксiз көп деңгейлi жүйесiн өткiзуiн жалғасы;
  • педагогикалық және психологиялық қамтамасыз ету рөлінің жоғарылауы
  • тиiмдiлiктiң жетiстiгiнде және жоғары бiлiмнiң сапасында;
  • жаңа педагогикалық технологияларда негiзделген тұжырымдама және жүйелiк пiшiндеу қағидалары, инновациялық оқыту әдiстерін жасау және игеру;
  • бiлiм беретiн қызметтiң бағалау жүйесінiң  жетiлдiруi;
  • iздестiруге бағыттау, ойдан тұтынушыға әзiрлемелерді өткiзуге дейiн нақты жасаудың барлық цикл процесіне негiзделген жаңа ғылыми-техникалық шешiмдерді,педагогикалық технологияларды,түлектердi дайындықтың үлгiлерiн  жобалау және игеруi;
  • болашақ түлектi ең үлкен дәрежеде бәсекеге қабiлеттiлiгін қамтамасыз ететiн кәсiби – шығармашылық үйрету бiлiктiлiгiн қалыптастыру;
  • білім қызметінің әлемдiк нарығы онының қаталдандыратын бәсекелестiгiмен және нарықтық экономика шарттарындағын университеттiң ғылыми-білім және  инновациялық потенциалын тиiмдi даму және ең толық пайдалану  ;
  • университеттiң бетін анықтайтын iргелi зерттеулер сонымен бiрге университетке ежелгiден танылған дәстүрлер және жетiстiктерге ие болған қолданбалы ғылымдарға басты дамуы.
  • студенттiктiң биiк зияткерлiк потенциалының мойындаушылығы және ғылыми зерттеулердегi оның қатысу сөзсiз бiлiм және тәжiрибе жеткiлiксiздiк, жасқа әзiрлеме жеңiлдiктерсiз.
  • әлемде қол жеткiзген бiлiмнiң сапасын ең жоғары деңгейге бағыты, , және ең биiк нормаларына және талабына қаржы, заттық-техникалық, зияткерлiк және есептеу қамтамасыз етуi бiлiм беретiн жүйесiнде бiр оқушыға қызмет етуi ақпаратымен.
  • қаржылай-шаруашылық және  экономикалық қозғалғыштық үшін дербестiк шарттарды жасау , инвестицияларды тарту және университеттiң ағымдағы қызметiнiң көз қаржыландыруын кеңейту.

Бiз университеттiң бағыттарына карай әлеуметтiк саясатты және инфрақұрылымын үдетемiз:

  • бiздiң оқытушыларлар, қызметкерлер, магистранттар, докторанттарды PhD бағдарлама бойымен  тұлғаның өз дегенiн iске асыруы үшiн және студент қазіргі және болашақта жетекшi фактор және кез-келген жұмыс саласында табыстылықты нәтиже алу үшін шарттарды жасау;
  • тең құқықтық қағидатынданың әлеуметтiк саясатының құрылысы, әлеуметтiк игiлiктердiң үлестiруiнде теңгермешiлiктi шығару және тиiмдi жүйе монетарлық және монетарлық  емес ынталандыруымен шектелу;
  • университет бөлiмшелерiнде және оқу студенттiк топтарында орнықты үйреншiктi емес байланыстарын жасауға қажеттiлiк жағдайда  жетекшiлiкті,коллективизмнiң күшейтуiн және топтастырудың әлеуметтiк саясатының бағыттауы;
  • университеттiң барлық структурлерi және әкiмшiлiктiң тиiмдi өзара iс-әрекетi,формализмның және төрешiлдiк жоқтығы;
  • материалдық базаны дамуға, әлеуметтiк саясаттың өткiзуi,сондай ақ қызметкерлер, магистранттар және студенттердің демалыс орындары және қызметтен тыс қарым-қатынасы.

Бiз келесi белгiлерге және кәсiби бiлiм берудiң бәсекеге қабiлеттiлiгiн жоғарылаудың көрсеткiштерiне сүйенемiз:

  • жастардың белсендi еңбек жол ағыстына енгiзiлген санының көбею есебiнен  1 жыл оқудың аяқталуынан кейiн жұмысқа тұра алмаған ЖООлардың түлектерiн санның кiшiрейтуi;
  • қосымша бiлiм алатын (ЖОО-дан кейiнгi ),қайта даярлау және мамандығын жетiлдiру бағдарламасына қатысатын адамдардың санын көбейту.

 

Бiз еуропалық бiлiм беретiн кеңiстiкке ықпалдасу бағалаймыз, кәсiби бiлiм берудiң қозғалғыштығын жоғарылау, келесi белгiлер бойымен бiлiмнiң экспорттық потенциалының өсуi:

  • мемлекеттiк және халықаралық стандарттар негiзінде университеттің ө институционалдық және халықаралық тiркеудің өтуі және  сапаны басқару жүйесiнiң енгiзуi;
  • студенттердiң, академиялық және әкiмшiлiк қызметкерлердің академиялық қозғалғыштықтың өсуі;
  • бiлiм береу қызмет экспортының өсуі (ЖОО білім алатын басқа мемлекеттердің азаматтарының көбеюi)  және т.б.

Бiз белгi арналған университеттiң орнын анықтау жоспарында негiзгi есептерін  шешуiмiз керек:

  • Қазақстан Республикасының 2011 – 2020 ж.ж бiлiм дамуының Мемлекеттiк бағдарламасының мiндеттерiне университеттi даму стратегиясының сәйкестiгi;
  • Қазақстан Республикасының 2010 – 2014 ж.ж. жылдамдатылған индустриалды – инновациялық дамуы Мемлекеттiк бағдарламаның  бойымен университеттi даму стратегияның мiндеттерiне сәйкестiгi;
  • Темiртау  қаласының және аймақтың стратегиялық дамуының мiндеттерiне университеттiң даму стратегиясының сәйкестiгi;
  • өнеркәсiптiк кәсiпорындар және банктiк мекемелер үшiн тартымдылықтың жасауы,профессор-оқытушы құрам, магистрант және  студенттер (қазіргі және болашақ);
  • университетiн брендiнiң жасауы және нарықта оның алға басуы бiрi құрайтын потенциалдық абитуриенттарға және олардың ата-аналарына  университеттiң қызметi туралы толық ақпараттың беруiнiң болып көрiнедi;
  • оқытушылар, қызметкерлер, магистранттар, докторанттарды PhD бағдарлама бойымен тұлғаның өз дегенiн iске асыруы үшiн шарттарды жасау және студент қазіргі және болашақ  жетекшi және түпкi фактор болатын
  • кез-келген жұмыс саласында табыстылықтың нәтижесi, құндылық бағыттармен өзге келiсiмде қызмет табыстылықпен түсiне;
  • барлық ынталы адамдар үшiн  бiлiм беретiн ақпарат деңгейдiң ,сапаның, мөлдiрлiктің  және қол жетiмдiлiк жоғарылауы.

Бiз стратегияның өткiзуiнен әлеуметтiк-экономикалық  әсерлерiн  күтемiз:

  • бюджеттiк және бюджеттен тыс құрал-жабдықтар  пайдаланудың тиiмдiлiгiн жоғарылауы  бiлiм береу сапасын тиiмдi жүйесін жасауын қамтамасыз ету есебiнен алады;
  • университеттiң қаржыландыруын даму,заң көзі рұқсат етiлген кез-келген ресурстарды қолдану, бiлiм саласындағы ақылы қызмет,ғылыми-зерттеу жұмыстардың нәтижелерiн коммерцияланулар және т.б.;
  • бiлiм беретiн бағдарламаларды мемлекеттiк емес қаржыландыруын өсуі;
  • перспективалы ғылыми – педагогикалық кадрларды сақтап қалуын қамтамасыз ету;
  • кадрлық, заттық-техникалық және қаржылық ресурстар пайдаланудың тиiмдiлiгiн жоғарылау.