Стратегиялық талдау
Білім беру ортасының заманауи жағдайдағы сыртқы факторлары.Қазақстандық білім дамуының басым бағыттары.
- білім беру қызметіне бағытталған,қаржыландыру жүйесінің жетілдіруі.
- педагог мамандығының мәртебесін көтеру;
- білім беруді басқарудың мемлекеттік-қоғамдық жүйесін қалыптастыру;
- ең үздік білім беру ресурстары мен технологияларына білім беру процесінің барлық қатысушылары үшін қолжетімділікті қамтамасыз ету;
- еңбек нарығының қажеттіліктерін, еліміздің индустриялық-инновациялық даму міндеттерін, тұлға қажеттіліктерін қанағатандыратын және білім беру саласының үздік әлемдік практикасына сай келетін сапасы жоғары деңгейдегі жоғары білімге жету;
- өмір бойы оқу жүйесінің қызмет етуін қамтамасыз ету;
- жастарда қарқынды азаматтық позиция, әлеуметтік жауапкершілік, патриоттық сезім, жоғары адамгершілік пен көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру.
Білім саласы нарығындағы өзгерістердің негізгі бағыттары
- сапалы білімге қолжетімділігін арттыруға бағытталған білім беруді қаржыландырудың жаңа механизмдерін әзірлеу;
- білім жүйесін жоғары білікті кадрлармен қамтамасыз ету
- педагогикалық қызметкерлердің еңбегін ынталандыру және мемлекеттік қолдауды күшейту;
- білім беру менеджментін жетілдіру, оның ішінде корпоративті басқару принциптерін енгізу, білім беруде мемлекеттік-жеке серіктестік (МЖС) жүйесін қалыптастыру;
- Білім беруді дамыту мониторингі жүйесін жетілдіру, оның ішінде халықаралық талаптарды есепке ала отырып, ұлттық білім беру статистикасын құру;
- оқу процесін автоматтандыруды енгізу үшін жағдайлар жасау;
- салалық экономика үшін кадрлар даярлау инфрақұрылымын дамыту;
- еліміздің индустриялық-инновациялық дамуы қажеттіліктеріне сай жоғары және жоғарыдан кейінгі білім алған кадрлармен қамтамасыз ету;
- жоғары бiлiмнiң еуропалық аймағына ықпалдасуды қамтамасыз етуi;
- білім, ғылым мен өндіріс ықпалдасуын қамтамасыз ету, зияткерлік меншік өнімдері мен технологияларды коммерциализациялау жағдайларын жасау. Жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагог қадрларды даярлау;
- өмір бойы оқу, барлығы үшін білім беру жағдайларын жасау;
- патриоттық тәрбие мен азаматтық әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру шаралары кешенін және жастар әлеуетін ашу механизмін жүзеге асыру.
Білім беру мекемелері қызметтерінің көрсеткіштері мен олардың критерийлерін жетілдіру
- білімнің инновациялық құрамын жоғарлату арқылы;
- білімнің экономикалық саясатының өзгерту арқылы;
- қазақстандық білімнің еуропалық және әлемдік кеңістікте ықпалдасуына байланысты;
- жағдайлар мен процесс сапасын бағалаудан білім беру мекемелері қызметінің нәтижелерінің тиімсділігін бағалау акцентіне ауысу.
- бiлiмнiң сапасын кепiлдiктiң жүйесiнде жұмыс берушiлер рөлiнің көбеюi,
Білім беру нарығындағы кемшіліктер:
- білім беру ісінің жеткіліксіз қаржыландырылуы;
- педагог мәртебесінің төмендеуі;
- педагог кадрларды даярлау сапасының жеткіліксіздігі;
- жоғары білікті педагог кадрлар тапшылығы;
- білім менеджментінің әлсіз дамығандығы;
- мемлекеттік-жекеменшік серіктестік (әрі қарай – МЖС) жүйесінің жеткілікті дәрежеде дамымауы;
- бiлiмде мемлекеттiк – жеке әрiптестiк(бұдан әрi – МЖӘ) жүйесі жеткiлiксiз дамыған;
- бiлiмнiң ақпараттандыруы нашар дамыған;
- білім беруді ақпараттандыру дамуының әлсіздігі;
- жалпы орта және жоғары білім мазмұнының ықпалдасуының жоқтығы;
- білім беру ұйымдарының материалдық-техникалық базасының қанағаттанарлықсыздығы;
- білім беру жүйесінің ұсынысы мен жұмыс берушілердің колледж және ЖОО түлектеріне деген сұранысы арасындағы баланстың болмауы;
- жоғары білім, ғылым мен экономика ықпалдасуының жоқтығы;
- жүргізіліп жатқан өзгерістерге қоғамның қатысуының жеткіліксіздігі;
- мамандар даярлау мазмұнының еңбек нарығы талаптарына үйлесімсіздігі;
2021 жылға дейiн ЖОО басшылығының iске асыратын негiзгi қағидалары
- мұра ету;
- оқу қағидасының дәстүрлігі;
- инерциялылық;
- iс-әрекеттен кейiнгi амал.
Университеттiң дамуының iшкi факторлары
Барлық алдыңғы дамуының қорытындысы қуатты бiлiм беретiн,ғылыми-зерттеу мәдени потенциалы, келесi кезеңде тағы масштаб мiндеттер шешiлуге рұқсат беретiн болып көрiнедi.
Негiздеуде:
- университет қызметi бойымен мәлiметтер: бiлiм беретiн, ғылыми, инновациялық, жоғары мамандықтың ғылыми – педагогикалық кадрларын дайындық, студенттердi ғылыми-зерттеу жұмыстардың ұйымы, тәрбиелiк және әлеуметтiк жұмыс, бiлiм беретiн қызметтiң информациялық – библиографиялық қамтамасыз етуi, информациялық – коммуникациялық технологиялар, кадрлық қамтамасыз ету, стратегиялық серiктестiк;
- өткен, нағыз және болашақ жағдайлар талдау, сыртқы ортаның зерттеуiн есептеумен, университет қызметiнiң мықты және әлсiз жақтарының диагностикасы өткiзiлген, ол стратегияның әзiрлеуi үшiн базасы болды.