“Осыдан жарты ғасыр бұрын, кезінде жоғары техникалық оқу орны атанған осы университетті бітіріп, өндіріске жолдама алған түлектердің қатарында өзімнің де болғанымды мен әрдәйым зор мақтаныш сезіммен еске алып жүремін.”

Н. Ә. Назарбаев

Ректордың блогы

Қарағанды мемлекеттік индустриялық университеті – тау-кен және металлургия саласына арналған жоғары білікті кадрлард...

Толығырақ »

Жаңалықтар

Архив

Конференциялар

Архив

Стратегиялық талдау

Білім беру ортасының заманауи жағдайдағы сыртқы факторлары.Қазақстандық білім дамуының басым бағыттары.

  • білім беру қызметіне бағытталған,қаржыландыру жүйесінің жетілдіруі.
  • педагог мамандығының мәртебесін көтеру;
  • білім беруді басқарудың мемлекеттік-қоғамдық жүйесін қалыптастыру;
  • ең үздік білім беру ресурстары мен технологияларына  білім беру процесінің  барлық қатысушылары үшін  қолжетімділікті қамтамасыз ету;
  • еңбек нарығының қажеттіліктерін,  еліміздің индустриялық-инновациялық даму міндеттерін, тұлға қажеттіліктерін қанағатандыратын және  білім беру саласының  үздік әлемдік практикасына сай келетін сапасы жоғары деңгейдегі жоғары білімге жету;
  • өмір бойы оқу жүйесінің қызмет етуін қамтамасыз ету;
  • жастарда қарқынды азаматтық позиция, әлеуметтік жауапкершілік, патриоттық сезім, жоғары адамгершілік пен көшбасшылық қасиеттерді  қалыптастыру.

Білім саласы нарығындағы өзгерістердің негізгі бағыттары

  • сапалы  білімге қолжетімділігін арттыруға бағытталған білім беруді қаржыландырудың жаңа механизмдерін әзірлеу;
  • білім жүйесін жоғары білікті кадрлармен қамтамасыз ету
  • педагогикалық қызметкерлердің еңбегін ынталандыру және мемлекеттік қолдауды  күшейту;
  • білім беру менеджментін жетілдіру, оның ішінде корпоративті басқару принциптерін енгізу, білім беруде мемлекеттік-жеке серіктестік (МЖС) жүйесін қалыптастыру;
  • Білім беруді дамыту мониторингі жүйесін жетілдіру, оның ішінде халықаралық талаптарды есепке ала отырып, ұлттық білім беру статистикасын құру;
  • оқу процесін автоматтандыруды енгізу үшін жағдайлар жасау;
  • салалық экономика үшін кадрлар даярлау инфрақұрылымын дамыту;
  • еліміздің индустриялық-инновациялық дамуы қажеттіліктеріне сай  жоғары және жоғарыдан кейінгі білім алған кадрлармен қамтамасыз ету;
  • жоғары бiлiмнiң еуропалық аймағына ықпалдасуды қамтамасыз етуi;
  • білім, ғылым мен өндіріс ықпалдасуын қамтамасыз ету, зияткерлік меншік өнімдері мен технологияларды коммерциализациялау жағдайларын жасау. Жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагог қадрларды даярлау;
  • өмір бойы оқу, барлығы үшін білім беру жағдайларын жасау;
  • патриоттық тәрбие мен азаматтық әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру шаралары кешенін және жастар әлеуетін ашу механизмін жүзеге асыру.

Білім беру мекемелері қызметтерінің көрсеткіштері мен олардың критерийлерін жетілдіру

  • білімнің инновациялық құрамын жоғарлату арқылы;
  • білімнің экономикалық саясатының өзгерту арқылы;
  • қазақстандық білімнің еуропалық және әлемдік кеңістікте ықпалдасуына байланысты;
  • жағдайлар мен процесс сапасын бағалаудан білім беру мекемелері қызметінің нәтижелерінің тиімсділігін бағалау акцентіне ауысу.
  • бiлiмнiң сапасын кепiлдiктiң жүйесiнде жұмыс берушiлер рөлiнің көбеюi,

Білім беру нарығындағы кемшіліктер:

  • білім беру ісінің жеткіліксіз қаржыландырылуы;
  • педагог мәртебесінің төмендеуі;
  • педагог кадрларды даярлау сапасының жеткіліксіздігі;
  • жоғары білікті педагог кадрлар тапшылығы;
  • білім менеджментінің әлсіз дамығандығы;
  • мемлекеттік-жекеменшік серіктестік (әрі қарай – МЖС) жүйесінің жеткілікті дәрежеде дамымауы;
  • бiлiмде мемлекеттiк – жеке әрiптестiк(бұдан әрi – МЖӘ)   жүйесі жеткiлiксiз дамыған;
  • бiлiмнiң ақпараттандыруы нашар дамыған;
  • білім беруді ақпараттандыру дамуының  әлсіздігі;
  • жалпы орта және жоғары білім мазмұнының ықпалдасуының жоқтығы;
  • білім беру ұйымдарының материалдық-техникалық базасының қанағаттанарлықсыздығы;
  • білім беру жүйесінің ұсынысы мен жұмыс берушілердің колледж және ЖОО түлектеріне деген сұранысы арасындағы баланстың болмауы;
  • жоғары білім, ғылым мен экономика ықпалдасуының жоқтығы;
  • жүргізіліп жатқан өзгерістерге қоғамның қатысуының жеткіліксіздігі;
  • мамандар даярлау мазмұнының еңбек нарығы талаптарына үйлесімсіздігі;

2021 жылға дейiн ЖОО басшылығының iске асыратын негiзгi қағидалары

  • мұра ету;
  • оқу қағидасының дәстүрлігі;
  • инерциялылық;
  • iс-әрекеттен кейiнгi амал.

  

Университеттiң дамуының iшкi факторлары

Барлық алдыңғы дамуының қорытындысы қуатты бiлiм беретiн,ғылыми-зерттеу мәдени потенциалы, келесi кезеңде тағы масштаб мiндеттер шешiлуге рұқсат беретiн  болып көрiнедi.

Негiздеуде:

  1. университет қызметi бойымен мәлiметтер: бiлiм беретiн, ғылыми, инновациялық, жоғары мамандықтың ғылыми – педагогикалық кадрларын дайындық, студенттердi ғылыми-зерттеу жұмыстардың ұйымы, тәрбиелiк және әлеуметтiк жұмыс, бiлiм беретiн қызметтiң информациялық – библиографиялық қамтамасыз етуi, информациялық – коммуникациялық технологиялар, кадрлық қамтамасыз ету, стратегиялық серiктестiк;
  2. өткен, нағыз және болашақ жағдайлар талдау, сыртқы ортаның зерттеуiн есептеумен, университет қызметiнiң мықты және әлсiз жақтарының диагностикасы өткiзiлген, ол стратегияның әзiрлеуi үшiн базасы болды.