“Осыдан жарты ғасыр бұрын, кезінде жоғары техникалық оқу орны атанған осы университетті бітіріп, өндіріске жолдама алған түлектердің қатарында өзімнің де болғанымды мен әрдәйім зор мақтаныш сезіммен еске алып жүремін.”

Н. Ә. Назарбаев

Ректордың блогы

Қарағанды мемлекеттік индустриялық университеті – тау-кен және металлургия саласына арналған жоғары білікті кадрлард...

Толығырақ »

Жаңалықтар

Архив

Конференциялар

Архив

Кадрлық даму және ұйымдастыру бағдарламасы

Бағдарламаны жүзеге асыру университеттің ішкі қорларын, сонымен қатар, республикалық бюджетті және пайда түсіретін  университет әрекетінен қалыптасатын  бюджеттен тыс сыртқы қорларды тартумен жүзеге асырылады.

Ұйымдастыруды дамытуға арналған әрекеттің негізгі бағыттары.

1. Ұйымдастыру мәдениеті: университеттің «базалық «ұяшығы» саналатын құрылымдар, іс-әрекетті формалды реттеуге қарағанда, жетекші мен қызметкерлер арасындағы формалды емес қарым-қатынастар үлкен рол атқаратын деңгейде болу керек.

Мақсаты:

  • барлық қызметкерлер, сонымен қатар, жоқ дегенде негізгі қызметкерлер  қабылдаған бірлі құндылықтың болуы, сыртқы ортаның өзгеруіне икемделу деңгейі жоғары, деструктивті қақтығыстардың болмауы, басшылыққа деген құрмет, қызметкерлердің өз мүмкіндіктерін жүзеге асыруға арналған жоғары деңгейлі мүмкіндіктердің болуы. Ең тиімді және жиі қолданылатын басқару құралы – бедел, одан кейінгі сенім.
  • Ұжымда қабылданған құндылықтарды қызметкерлердің қабылдауы табиғи жолмен қажетті мотивацияны қалыптастырады.  Осындай мәдениет қалыптасқан құрылымдарда, қызметкерлер бойында кәсіби, адамгершілік, бір  – біріне деген құрмет көрсету құндылықтарын және жоғарғы адамгершілік қағидаларының  жылдам қалыптасу үрдісі орындалады – ол үшін әдетте, мұндай қасиеттерді құрылым жетекшісінің жүзеге асыруы жеткілікті болады.

2. Университет құрылымдарының ұйымдастыру-құқықтық мәденитеттілігін жетілдіру, оның ішінде, ұйымдастыру моделінің үлгісін жасау, онда әрбір лауазым үшін оның жауапкершілік аймағы, жұмыс нәтиделігінің өзгеру жүйесі анықталады.

3. Категория бойынша қызметкерлер (ПОҚ, ӘБҚ, ОҚҚ) және дайындау бағыты және оқу түрлері бойынша оқушылар жайлы мәліметтерді жинақтау қоры енгізіледі.

Мақсаты:

  • жеке мәліметтерді жедел автоматтандырылған түрде өңдеу;
  • жеке мәлісетер субъектісін жедел іздеу.

Нәтиже: кадрларды олардың сандық және сапалық өсу динамикасы бойынша есепке алу (байқау және аттестаттаудан өту нәтижелері, біліктілікті арттыру, кәсіби қайта дайындықтан өту, кадрлар қоры).

4. Кадрлық құжат айналымын оңтайлау, оның ішінде электронды құжат айналым бағдарламасын енгізуді жалғастыру.

Мақсаты:

  • құжаттарды үйлестіру шарттарын жеделдету және орындаушыларға жеткізу.

Нәжиже: еңбек өнімділігін жоғарлату (п.ә.к. өсуі), жұмсалатын материалдар шығынын азайту, санкциясыз құжаттарды қорғау деңгейі жоғарлайды.

Кадрлық мүмкіндікті қалыптастыру университеттің жемісті дамуындағы ең маңызды фактор.

Университеттің стратегиядық міндеттерін жүзеге асырудағы нақты шарт кадрлардың дамуы болып саналады. Оған мына бағыттар жатады:

  • әртүрлі категориялы оқытушыларды материалды және моралды ынталандыру механизмдерін, өндірісті кәсіпорын және ұйымдардың тәжірибелі жетекші  мамандарын және жетекшілерін оқытушылық жұмысқа тарту, жас оқытушыларға арналған жоғары оқу орындарының арасында оқу, әдістемелік және ғылыми жұмыстар бойынша граттарды беруге арналған байқауларды жүзеге асыру;
  • жас оқытушыларға тәжірибелі доцент және профессорлардың қамқоршы болуын жүзеге асыру;
  • ең үздік мамандарды тарту арқылы профессорлы-оқытушылар құрамын жаңарту, бірінші кезекте, PhD бағдарламасы бойынша докторанттар және магистранттарды, оның ішінде «Болашақ» бағдарламасы бойынша мамандарды жұмысқа шақыру;
  • профессорлы-оқытушылар құрамы және қызметкерлердің біліктілігін арттыруды үздіксіз жүзеге асыру арқылы, оларды біліктілік арттыру курстарына, конференцияларға қатысуларын  және Қазақстан және шетелдерде іс-тәжірибеден өтулеріне жағдай жасау;
  • «Болашақ» бағдарламасы бойынша ғылыми іс-тәжірибеден өту арқылы университеттің ПҚО біліктілігін арттыру;
  • жаңа технологияларды игеруге қатысты басқада қызметкерлер категориясына (ОҚҚ, ӘБҚ) да жоғары талаптар қойылады  және кәсіби жұмыс жасау деңгейлерін жоғарлату қажеттілігі туындайды. ОҚҚ, ӘБҚ барлық  негізгі қызметкерлері кезеңді университет және басқа ұйымдарда ұйымдастырылатын біліктіліктерін жоғарлату курсынан өтеді.

Қазақстандық көп сатылы білім беру жүйесінде жоғары біліктілікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрлардың дайындау деңгейі PhD бағдарлама бойынша магистратура және докторантура институттары саналады. PhD бағдарлама бойынша магистрлер және докторантарды үздіксіз дайындау жүйесін жаңарту және жетілдіру үшін талантты жас ғылыми жастарды таңдау және әрі қарай олардың оқуын жалғастыру үшін жағдай жасаудағы білімдік және ғылыми-зерттеу үрдісінің бірлі қағидасы, университеттің ғылыми кадрларды дайындауға арналған инновационды білімдік бағдарламаны жасауға және жүзеге асыруға қатысуын талап етеді, оны ұйымдастыру және мазмұнында әртүрлі жекеменшікті кәсіпорындар, ғылыми-зерттеу институттары, жоғарғы оқу орындарының білімдік, ғылыми және инновационды әрекеттерінің бірлескен тиімді жұмыс жасауына негізделген  инновационды құрастырушы негізгі басымды рол атқарады.