“Осыдан жарты ғасыр бұрын, кезінде жоғары техникалық оқу орны атанған осы университетті бітіріп, өндіріске жолдама алған түлектердің қатарында өзімнің де болғанымды мен әрдәйім зор мақтаныш сезіммен еске алып жүремін.”

Н. Ә. Назарбаев

Ректордың блогы

Қарағанды мемлекеттік индустриялық университеті – тау-кен және металлургия саласына арналған жоғары білікті кадрлард...

Толығырақ »

Жаңалықтар

Архив

Конференциялар

Архив

Жоғарғы оқу орынындағы ішкі сапаны басқару жүйесін жетілідіруге арналған бағдарлама

Бағдарламаның негізін құрайтын  құжат

 «Білім сапасы аумағындағы «ҚМИУ» РМК САЯСАТЫ»

  • Қарағандылық аймақтағы білім және ғылым саласында «ҚМИУ» РМК жетекші ролін, оның ішінде, университеттің сапа менеджмент (СМЖ) жүйесінің тиімділігін жоғарлату шаралары арқылы қамтамасыз ету.
  • Еліміздің әлеуметтік-экономикалық салаларында бәсекелестікке қабілеттілікті және қажеттілікті қамтамасыз етуге бағытталған мамандарды үздіксіз кәсіби және қайта дайындауға арналған қосымша білімдік бағдарламаларды жүзеге асыру.
  • Университеттің жоғарғы ғылыми-техникалық және ақпараттық потенциалына негізделген білімдік, ғылыми және инновационды бағдарламаларды Қарағанды облысының және еліміздің басқа аймақтарындағы кәсіпорындармен өзара бірлесе және кооперациялы жүзеге асыру.
  • Болондық үрдіс шеңберінде халықаралық білімдік кеңестікте интеграциялық үрдіске, оның ішінде халықаралық білімдік және ғылыми-зерттеу жобаларын жүзеге асыру арқылы қатысу.
  • Жаңа оқыту технологияларын жасау есебінен негізді білімдік бағдарламаларды шекті қалыптастыру мүмкіндікті негізде мамандарды дайындау тиімділігін жоғарлату.
  • Оқушылардың бойындағы шығармашылық қабілеттілігін жан-жақты дамыған тұлға, келешектегі маман ретінде қалыптасуына барлық мүмкіндіктер мен жағдайды жасау.
  • Жоғарғы оқу орнының тұрақты экономикалық дамуы негізінде университет студенттері мен қызметкерлерінің оқу және еңбек ету жағдайларының сапасын жоғарлату. Университеттің қызметкерлерімен студенттерін әлеуметтік қорғау және ақпараттандыру, ынталандыруға арналған қолданысты тиімді жүйені жасау.

Қоғамның кәзіргі даму кезеңінде білімдік қызмет көрсету нарығы «сатып алушылар нарығы» болып қалыптасуда. Осы қалыптасқан жағдайда жоғарғы оқу орының тұрақты жұмыс жасауы үшін оның беделін жоғары сапалы түлектерді дайындау негізінде көтеру керек.

 Осыған байланысты («кәсіпорын өнімі» – бітіруші) мынандай:

  • белгілі қолдану не пайдалану нақты саласының талаптарына сай;
  • қолданылатын стандарттар және техникалық шарттар талаптарын қанағаттаныратын;
  • қоғам талаптарына сай (қолданыстағы заңға);
  • тұтынушыларға бәсекелестік баға бойынша ұсынылатындай;
  • экономикалық тұрғыдан тиімді болу керек.

Білімдік қызмет көрсетудегі сапаны басқару үшін университет мына тоғыз кезеңді іс-әрекетті оның өмірлік циклі («өнім» – бітіруші) бойынша:

  1. Жұмыс беруші және талапкерлердің сұранысын анықтауға және қалыптастыруға арналған білімдік қызмет маркетингті қолданумен.
  2. Білім мазмұнының сапасына қатысты мемлекеттік талаптарды орындаумен.
  3. Университеттің оқу-әжістемелік жасақталуын және материалды-техникалық базасын дамыту және жаңартумен.
  4. .Мамандармен қамтамасыз етумен.
  5. Әдістемелік негізделген педагогикалық технологияларды қолданумен білімдік үрдістерді ұйымдастыру және өткізумен.
  6. Білімді игеру деңгейін және оны қолдану дағысын тексерумен.
  7. Жоғары білікті жас мамандарды дайындау және жұмысқа орналастырумен.
  8. Бітірушілермен байланысты жалғастыру және оларға кеңес берумен.
  9.  Пайдалану маниторингсі және мамандарды бағалау арқылы жүзеге асырылады.

Оылайша, білімдік қызмет көрсету сапасын басқарудағы негізгі мақсат сәйкес еместіктің алдын алу, ал егер де мұндай сәйкес еместік анықталған жағдайда, оларды дер кезінде түзету іс-әрекеті тәсілімен әсер ету арқылы кемшіліктерді жою. Сапаны басқарудағы қортынды нәтиже, еңбек нарығындағы олардың қажеттілігін, сонымен қатар, жұмыс берушілердің жоғары білікті мамандарды жұмысқа  қабылдауға арналған талаптарын қамтамасыз ететін бітірушілер дәрежесін анықталған қанағаттанарлық деңгейге жеткізу.

Біз университеттің сапа жүйесін жетілдіруге арналған міндетті шараларды жүзеге асырамыз.

Жоғарғы оқу орнының қызметін жетілдіру үлгісі, бірінші кезекте, университеттің басшылығы мен ПОҚ сапа менеджмент жүйесінің қағидаларын қолдануға және сапа жүйесін тұрақты жақсартуға арналған ізденуді ынталандыруға арналған. «Жоғарғы оқу орнының қызметін жетілдіру үлгісі» деген ұғымға сапа менеджменті тұрғысынан жоғарғы оқу орнының қызметінің негізгі құрамын сипаттайтын анықталған шарттар және құрастырушылар жиынтығы жатады, сонымен қатар, барлық құрастырушылардың «жетілдіру деңгейі» (матрица түріндегі квалиметриялық шкала), сипаттамасы, сапа бойынша қажетті нәтижеге жетуге бағытталған жоғары оқу орнында жүзеге асырылатын барлық үрдістердің жиынтымен анықталады.

Үлгі құрамын сапа менежджменті саласында жүргізілген басқару үлгілеріне жасалған талдау негізінде 9 шарт және оларды құрайтын 60 шартты тармақтар тізімі құрайды, сапа менеджменті қағидаларын басқару жүйесін жетілдіру жоспары ҚР оқу мекемелерінің алдында тұрған білімдік қызмет көрсету міндеттеріне әсер ететін іс-әрекеттің және үрдістердің негізгі бағыттарынан қалыптастырылған.